پـَـ نـَـ پـَـ
 
 
 
رفتم عطاری یارو میپرسه دارو گیاهی میخواستید؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ  اومدم جراحی باز قلب انجام بدم!

ماشینو بردم کارواش ...یارو اومده میگه بشورم؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ  ماشینم شنا بلد نیست اوردم از دور ببینه ترسش بریزه


جلو عابر بانک صف وایسادیم یارو اومده میپرسه صفه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ  ما نخودیم اینجا کاشتنمون تا سبز بشیم!

به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟
پـَـ نـَـ پـَـ  می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!


رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ  با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ  برا سردردش میخوام!!!


پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ  10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

دراز کشیده بودم لب استخر ... دوستم میگه آفتاب می گیری؟
پـَـ نـَـ پـَـ  با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس !

جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم. عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟!
پـَـ نـَـ پـَـ  زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم !

میگم به جای سمنو حنا خوردم . میگه حالت بده؟  پـَـ نـَـ پـَـ  تو روده ام حنا بندونه تو معده ام بله برون!

به طرف میگم این مطالب خنده داره ! میگه پـَـ نـَـ پـَـ  بی کار بودم از وبلاگ 
پـَـ نـَـ پـَـ  کپی کردم !

تو آرایشگاه کار می کردم ... از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم؟
میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟! پـَـ نـَـ پـَـ  ماسک اسپایدرمن

***************************

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط مهسا در جمعه 9 / 6 / 1390برچسب:,

ساعت 1:38 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت